У модулях 8-9 ми:
• Поділилися прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
• Створили шаблон оцінювання учнівської презентації;
• Створили форму для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
• Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили Опитувальник у LearningApps;
• Створили Оргдіаграму;
• Внесли зміни в План вивчення теми;
• Поділилися прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
• Створили шаблон оцінювання учнівської презентації;
• Створили форму для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
• Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили Опитувальник у LearningApps;
• Створили Оргдіаграму;
• Внесли зміни в План вивчення теми;

Комментариев нет:
Отправить комментарий